الأربعاء 09 سبتمبر 2020
الساعة 23:56, دمشق
ميس حماان

ميس حمدان بـ إطلالة جريئة بمناسبة عيد الحب ( صور )

الساعة 14:36 بتوقيت دمشق

خضعت الفنانة الأردنية ميس حمدان لجلسة تصوير خاصة بمناسبة عيد الحب ، ونشرت مجموعة من الصور الحديثة منها عبر حسابها الرسمي في تطبيق INSTAGRAM .

وتألقت بإطلالة أنيقة ، مرتدية فستاناً باللون الأحمر البرّاق ونسقت معه قبعة عصرية مشغولة على شكلِ ورود ، واستكملت ظهورها بمكياج الوجه الهادئ معتمدةً تدرجات الالوان الترابية الناعمة .

وأحدثت الممثلة ضجة واسعة بسبب الكلمات العميقة التي أرفقتها بالمنشور ، والتي حاكت موقفها من الشغف والهُيام والوجد بما يوازيها من ألم ، وكيف لهذه التناقضات أن تُحييّ المرأة .

وأشارت في تعليقها إلى أنها قاست مرارة ووجع الحب كحلوه ، وأنها على الرغم من الألم مازالت تؤمن به وتبحث عنه بشغفٍ حتى أنها ترفض الزواج دون حب .

ميس حمدان بصور خاصة بـ عيد الحب :


View this post on Instagram

الحب احلى حاجه اتخلقت فعليا في الوجود بكل اشكاله ....ولو حتكلم عن الحب بين الراجل و الست فبالنسبه ليه الحب ده بالذات بينعش فؤادي و بيخليني إنسانه محبه للحياه و عايزه اكون احسن و حاجات تانيه كتير و الحمد لله عشته اكتر من مره بكل تفاصيله الحلوه و المره و ووجعه المؤلم ورغم كل ده لسه بدور عليه بشغف ورافضه اتجوز من غير حب رغم كل محاولات إقناع الناس اللي حوليه ان خلاص مفيش حاجه اسمها حب لكن انا مصممه إني مش حتنيل اتجوز غير عن حب حتى لو حيروح بعدها بيوم بس هو ده تفكيري دلوقتي جايز يتغير بعدين و انا ماشيه عل العكاز مثلا هههه معرفش ....الدنيا مش مستاهله فاستغلو الحب وسخروه ليكو و استمتعو بيه قد متقدرو ..حبو و تحبو لان الحب بيهون كل شىء مهما كان صعب ..الحب بيدي طاقه ايجابيه تخليك طاير فوق الريح ..من الاخر كده الحب حيفضل طول عمره مرمغه مش مفهومه .......... Love and a red rose can’t be hid.” By#TOMA Outfit & styling @toma.studio_ Photographer : @theg3fr MUA:@sallymoustafamakeup Hair:@askarmahmoud

A post shared by Mais Hamdan (@maishamdanoff) on



ودعت الفنانة ميس حمدان المتابعين في ختام منشورها إلى الحب طالبةً منهم أن يورّدوا الحب ويستقبلوه ، باعتبار أنه يهون الصعب على الرغم من ما فيه من عًقد .